CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 12, 2009

Tagged by Ling

Salam...time bayo utang...why mee??whyy??whyy??xyah aku sakap sape yg tag aku..tgk kat title pun dh leh tau..xde org len dah..name die jugak yg muncul...

1. Apekah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir?
~totop tingee...huhu..aku fobia ngan mende2 cam neh..

2. Reaksi anda bile orang mengutuk anda?
~ko kate la ape pun...ade aku kesah...

3. Reaksi anda bile terjumpe artis kegemaran anda?
~aku la org yg paling maluu...huhu

4. Maxis or Celcom? Which one you prefer?
~Maxis poreberrr...

5. Nyatakan 3 bad habit anda.
~bagun lambat...suke mintak kawan aku belanje..heee..save bajet..

6. Ape yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
~lantak kau laaa...aku x kesah..bukan luak pun..

7. Adekah anda mempunyai ramai peminat?
~x terkire..termasukla org yg bg tag nie..x sudah2 nak tag aku..tau la anda tu minat saye..ekekek

8. Honestly, what do you like about urself?
~i dunno my own self...huhuhu..who am i??

9. What is your heigt and weight?
~x reti math..xtau nak kire..eekekekek

10. Ape reaksi anda apabila anda terkentut dgn kuat/busuk di khalayak ramai?
~tanye org sebelah...weyy,awak kentut ke??muahahah...then wat muke inesen..

RANDOM QUESTIONS BOUT YOUR RELATIONSHIP

1. State the date you have declared with your 1st couple?
~x hengat & xmo hengat..

2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
~yup..

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
~ntah lerr..msg je la..ape lagi..

4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
~hurmmmm....

5. How was your first date wif your couple?
~heee...ok jek..

6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk?
~ntah ler...aku yg pujuk die ade laaa...mueheh

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
~lantak die la..duit die...kalo duit haku,siap kauu..

8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
~ntahler..xleh nak ckp sbb x prnh terjadi..

9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
~tgk keadaan..(aku dh semakin mls nak taip)

10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
~hurmm..ntah ler...x x pnh jadi gak..heee

Manusia-manusia yang ingin di tag adalah:
AKU XMO TAG SAPE2..HEEE