CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 24, 2009

Syurga Cinta~21 may 2009


Assalammualaikum.....heee...sume org becite pasal SC..so,maybe x terlambat kalo aku sorekan pndpt aku jugak...1st of all,congratz ija..projek pertame,dan agak memberangsangkn...u ken do it..

pagi2 lagi,aku dah bgn..wahhh!awal ni...ekekeke...buat ape2 yg perlu dulu...then aku nak ajak beberape org yg gile ngan ija..dgn erti kate,minat ngan ija...hahahah..tapi,mengecewakan...sume xnak pg..cess..so,aku pegi la sowang2..nak wat cane kan..

sampai sane kul 12 tepat...beli tiket kul 1.30..maybe pagi sgt kot..so,x ramai lagi org..aku amek seat tgh2..sementare nak tggu kul 1.30 tu...aku g jalan2 cari pasal jap..mkn2,minom2..men game,on9..fuhh...segale2nye la...haha..

boleh tahan gak la cite die..leh gak la wat aku gelak x hengat tuniyer...nanes bagai...hukhuk..watak Awal mmg aku respect!sangat memberi kesan..berani die buat Cegu Syaun..eh2..cegu Syu mcm tu..ekekeke....watak Awal mmg xleh nk ckp ape..die pun agak pro dlm bidang nie..5 star untuk Awal..
Babak2 yg melawakkan muncul time Awal cube nak belajo agame...tp men redah jek..muahahah...ade ek pose khatan??aduyai..buat aku migrain jek...then Haziq pun x kurang gak sengalnye..hahahaha..Gandingan Haziq ngan Awal mmg sgt menjadi...tu yg buat org nak tgk cite ni sampai abes..
Cegu Syu plak...heee...masih boleh dibanggekan..part ayaq mate tu yg mahal kan ija..hahah..bukan senang nak tgk ija nanes neh..kene bayoo nak tgk die nanes..haha..cume pembacaan skrip ija agak mengganggu aku cikit...hurmm..tp gandingan ija ngan Awal mmg sherashi...Tahniah pade Ahmad Idham untuk cerita yg buleh wat aku nanes & boleh wat aku nak tgk byk kali..mgkin agak bias sbb ade ija...ekekeke...tp siyesly,mmg aku nak tgk byk kali..Kagum ngan karya Ahmad Idham...
So,pade korang yg belom tgk...cpt2 pg tgk..sure menginsafkan..!!
Nota Kuku : x sabo nak tggu cite Hannah Montana Movie & 17 Again...wajib tgk..!!