CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 12, 2009

Tagged by Ling episode 2

Lagi 1 utang...heee..xmo ckp byk..

1.Org luar sana x kenal kamu.Perjelaskan siapa kamu?
~ntah ler..nanti aku check ic aku balik yee..

2.Sikap kamu yang 'mantap'?
~mantap????

3.Sikap kamu yang sangat jelek?
~bangun lambat..heee

4.Apakah gajet yang kamu sentiasa bawa?
~henpon ngan mp3

5.Dah berapa HP kamu pakai selama neh? Senaraikan brandsnya. Jenama HP yang sedang kamu gunakan sekarang?
*Nokia 3310 (dulu2..1st henpon)
*Ngage QD
*Nokia 6600
*Dopod (tgh gune skarang)
*N95-8gb (tgh gune jgk)

6.Siapa bestfriend kamu?
~bestfren aku yg sehidup sematiii...hukhuk.
*nolie (aku kenal since sekolah tadika lagi)
*laily (aku kenal since darjah 6)
*yatie (aku kenal since form 2)
*ieta (aku kenal since form 4)
dorangla bestfren aku sampai akhirat...wahh..huhu

7.Siapa yang kamu sayang selain family kamu?Kenapa kamu sayang dia?
~bestfren aku n ija...heee..(motifff name ija dipaparkan???)hahaha

8.Lagi 10 tahun kamu jadi apa?
~tggu N lihat jek..

9.Kata-kata hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
~the best forward is to leave the past behind and build on the present-by ija.. :D

10.Dalam blog kamu,sudah ada berapa followers?
~aku xdek followers..sape la daku neh..hukhuk

11.Senaraikan followers yang kamu suka?
~aku xdek followers laa..bape kali nk sakap...

12.Makhluk Tuhan paling HOT mahu di Tag?
aku tag dak Hafizzzzaaahh jek..ekeke..sowi apizz.!!